2010. november 17., szerda

Ezen ügyködöm mostanában - Jericho

A most bemutatott minta felkeltette az érdeklődésem, úgyhogy már hozzá is fogtam.
Igyekeztem úgy megválasztani a színeket, hogy a fő motívum jól kijöjjön belőle.
Az első 15cm-ből azt gyanítom, hogy ezt sikerült is eltalálnom.
Már csak csinálni kell, ami nem könnyű, mivel munka után már nem sok energia marad rá.
Mostanában este 8 körül már simán megy az ülve elalvás a tv előtt, méghozzá úgy, hogy a két lurkó visongva kergetőzik körülöttem, rajtam... 9 óra után akár fél lábon ugrálva is képes volnék elaludni, bár ezt még nem próbáltam.
Szóval azért bízom benne, hogy hét végére azért elkészülök a legújabb szerzeményemmel...


Egy tuti tipp fogyókúrához:
 
  A zeller negatív mennyiségű kalóriát tartalmaz; több energiát éget el evés közben az, aki megeszi, mint amennyi energiát tartalmaz a zeller maga!

1 megjegyzés: